top of page
  • Szerző képetelepatikom

Zizi cica nyolc üzenete

1. üzenet

Jól érzed ott magad?

Alapvetően igen. Csak kicsit üres így az életem. Unalom.


Mit szeretnél?

Ami leköt. Valami feladatot.

Másik macskát nem feltétlenül. Itt én vagyok a területen a főnök. Ez az én területem.

Olyan elfoglaltságot szeretnék, amihez a fejemet is használnom kell. Megkeresni valamit. Gondolkodni. Kihívást. Amitől elfáradok és tudok utána szundikálni.

Jó lenne olyan bútor, ami lépcsős és tudok fel-le ugrálni, nagy területen a lakásban. Amin fel tudok menni a szekrény tetejére is. Körülnézni. Hogy mindenütt otthon lehessek. Be szeretném tudni járni a területemet. Feljutni mindenhova. Kuckók, bebújós helyek.

Jöhetnek vendégek is, szeretem őket megfigyelni, jó lenne föntről, védett helyről, ahová bármikor visszahúzódhatok, ahol eltűnhetek.


Mit ennél?

Csirkemell. Tészta. Szószos kaja.

Miért ugrálsz be a hideg hűtőbe?

Szeretek bebújni helyekre. Kérek kuckót. Dobozt, ahova be lehet bújni.


Miért vagy ott?

Összehozott bennünket a sors.

Azért kerültem hozzá, hogy legyen mellette most valaki. Ő is beszélgethetne velem. Már próbálta, gyakorolni kell és működhet.

Jó barátok lehetünk.


Szeretnél üzenni valamit?

Hogy ne féljen.

Használd a gyakorlataidat. Gyakorolj. Találd meg magadban a csöndet és a boldogságot, ne kívül keresd. Ha benned megvan, a világ is úgy változik körülötted, hogy ott is meglegyen. De ez csak ebben az irányban tud működni.

Meditálj itt velem többet. Segítek.

Meg kell tisztulnod. A zavaros gondolatoktól, érzésektől. Gyakorolj. Ne kívül keresd azt, ami benned van.

Meditálhatsz úgy is, hogy megpróbálsz közben csak engem látni magad előtt. Ne gondolkodj közben, csak láss engem. Figyelj meg. Ha üzenek közben, akkor üzenek, ha nem, nem.

Türelem. Önmagaddal szemben is.

Jó úton jársz, haladj rajta.

Nézz a szemembe (gondolatban vagy élőben) és én kitisztítom a gondolataidat.

Meg kell nyílnod. Befelé. Ott a kulcs. Segítek. Gyakorolj.



2. üzenet


Mit üzensz a férfiakkal kapcsolatban?

Arra figyelj, hogy te legyél teljes egész, mielőtt bevonzanád a férfit az életedbe. Különben csak hiányérzetes tükröddel találkozol. Meg kell találnod belül a boldogságot, ne kívül, másban keresd. Amint rendben leszel, megjelenik az életedben az, akivel együtt haladhattok közös célok felé.


Miért félsz bizonyos helyzetekben?

Tükör.


Szeretnél az utcára többször lemenni?

Nem. Én jól megvagyok a birodalmamban. A lenti világ soha nem lehet az én territóriumom és nem is hiányzik. Az én világom itt van.


Szeretnél füvet? Milyet?

Egy cserépbe vagy virágládába igazi fű ültetve. Egy napos helyen, igazi földdel, amire ráfekhetek és nem sajnálod, akár több helyen is a lakásban.


Miért alszol külön?

Kell egy kis egyedüllét éjjel. Éjszaka utazom és olyankor jobb ha egyedül vagyok. És neked azt kell megtanulnod, hogy egyedül is jól érezd magad, ne kívülről várd a jó érzéseket, tőlem se. Nem akarok pótlék lenni, akihez oda lehet bújni. Nem ez a cél. Stabilizálódnod kell, érzelmileg. Kérhetsz föntről segítséget. Ők ott vannak neked erre, nekem más a feladatom. Beszélgess velük, légy nyitott a válaszokra.


Jobban szeretnél családi házban élni, udvarral?

Nem ez a lényeg. Nekem itt a birodalmam.


Miért harapod meg gazdid orrát?

Játék. Pont jól meg lehet harapni.


Miért csimpaszkodsz gazdid bokájába, amikor indul otthonról?

Jó lenne, ha még játszanánk egy nagyot, mielőtt elmész, hogy elfáradjak, agyilag is. Akkor tudok utána kellemesen szundikálni. És akkor nem csinálok cselekvési vágyamban itt olyat a lakásban, ami neked nem tetszik. Lehetne egy olyan játékom is, amiben föntről lógnak le például kis botok és himbálóznak, ha megmozdítom. Szeretem nézni azt, ami himbálózik. Előidézni. Virág levele például.

Egy doboz vagy láda, amiben kövek vannak. 1-2 cm-esek. Tiszták. Ezeket tudom mozgatni és rá is tudok feküdni. Lehet közte nagyobb gömbölyű kő is. Szeretek természetes anyagokon járni és feküdni.


Hogy tetszik a neved?

A nevem hangzása tetszik, de azt nem szeretném, hogy olyan tartalom kötődjön hozzá, ami negatív. Nem vagyok bolond vagy kaotikus.

Ha ilyen jelentés nem kapcsolódik hozzá, akkor jó. A hangzása tetszik. Olyan, mint a száraz leveleké, például az is lehetne egy dobozban. Jó lehet belebújni, játszani vele. Jó az illata. A lakásnak is jó, ha természetes dolgok vannak benne, jobb érzés akkor itt lenni, belépni.

Látom, hogy igyekszel, ennek örülök, ez jó. Csak így tovább. Figyelj befelé.



3. üzenet


Hogy tetszenek az új szerzemények?

Nagyon jó! Így már sokkal több mindent tudok csinálni, sokszor innen-oda ugrok, az egyikkel is játszom, de jé, ott is van valami és akkor azt is meg kell néznem, pofozgatni kicsit, nézni, játszani. Élvezetes!


Elégedett vagy a dolgokkal?

Igen, nagyon.


Szeretnél még valamit?

Színek. Fények. Ezek játéka, vibrálás, mozgás, ide-oda ugró fények, színek. Valahonnan lóg, fel van akasztva. A fény és a színek játéka. Ez nem csak nekem játék, a lakásnak is kell még. Derű, vidámság, élénkség, könnyedség és mindig emlékeztet a fényre, a boldogságra, hogy az mindig itt van, akkor is, ha néha elhomályosul előttünk.

De azért ott van az, csak kitartás, türelem, bizakodás, hit. Minden megy a maga útján, türelem. Ez emlékeztetni fog erre.


Honnan jöttél, hogy kerültél oda, ahol megtaláltak?

Nálunk otthon jó volt, a mamával és a testvéremmel. Sokat összebújtunk. Az emberek nem különösebben foglalkoztak velünk. A mama kapott enni, inni, de ő inkább az az önállóbb, mászkálós típus. Nincs szüksége emberi kötődésre. Aztán egyszer vége lett, mindennek vége lett, félelem, rémület, mama!

Utána nem emlékszem. Minden változott, megváltozott, hideg lett, mama nincs velem, egyedül vagyok. Utána minden nagyon gyorsan történt. Itt vagyok, ott vagyok, minden idegen, néznek, hogy mi vagyok, ki vagyok, érdeklődve de tanácstalanul.

Aztán jöttél te. Nálad meg tudtam nyugodni.

De emiatt láthatod rajtam még néha a félelmet. Beleült a csontjaimba. Traumakezelés. Neked is van traumád, ez is tükör. Egy kicsit egy cipőben járunk ezen a téren. Egymást gyógyítjuk. A természetben nem külső hatás dönti el, hogy mikor válik külön a szülő a gyermekétől. Egyszerűen eljön az ideje, és az úgy van rendjén, akkor senki nem sérül. Az emberek túl sok dologba akarnak beleavatkozni. Nem kellene. A természet erői tudják a dolgukat, hogy mit mikor kell, úgy hogy az jó legyen. Az emberek belerondítanak a dolgokba. Gőg. Alázat kellene, tanulni a természettől, tisztelni, felnézni rá. Mint az égiekre.


Kikre gondolsz? Kikkel kell fentről beszélni?

Az égiek egy birodalom. Vannak kirendelt segítők is és általános segítők. Bárkihez fordulhatsz, ha nem ő az „illetékes”, úgyis továbbirányítanak a megfelelő helyre. Szólíthatod az angyalokat, Istent, a természetben beszélgethetsz a fák, virágok, bokrok szellemeivel, élnek ott tündérek, törpék, óriások, a gyerekeknek mesélt tündérmesék teljesen valóságosak, csak egy másik szemmel kell nézni a világot. Az emberek nem tudnak kitalálni olyat, ami egyáltalán nem létezik. Maximum torzítják a képet, mert nem tudják egy az egyben átadni.

Olvass kicsit utána, van ennek már régóta irodalma. Minden ilyen csoportnak megvan a saját hatásköre, működése, feladata. Végzik a dolgukat. És nagyon örülnek, ha az emberek látják ezt és tiszteletben tartják őket is és a munkájukat is.

Mára ennyi lesz. Kérdezz még bátran.



4. üzenet


Mit csinálsz, amikor egyedül vagy otthon?

Aludni szoktam, nézelődni, nézem a fényeket, vagy játszom. Sok a csönd, az egyedüllét. De a sötétség nem zavar, nekem nincs különbség nappal és éjszaka között. Ez olyan, mintha én azt kérdezném, hogy nem félsz-e a világosságban.


Szeretnél egy kis cicatársat? Vagy törpenyuszit?

Úgy mintha az én kiscicám lenne? Akkor lenne dolgom. Így tetszik az ötlet. Nyuszit nem kérek, azzal nem tudok mit kezdeni. Egy nyugodt kiscica jó lenne. Ha tényleg kicsi még. Akkor össze tudunk nőni. Madárkákat is nézegetnék, az ablakból. /Madáretető?/

Anyai érzések lettek bennem. Kiscica. :-)

Hogy érezted magad a házban, ahová ellátogattatok, a kutyák között?

Jaj, ne is beszéljünk róla! Ott én idegen vagyok, nem ismerem ki magam. Az utazás is stressz. Tudom, hogy gazdi csak jót akarna, de ezt nem kell erőltetni.


Miért nem eszed már meg a száraz tápot?

Nem finom, száraz. A szájban rossz érzés. Sért, kemény.


A férgességednek mi az igazi oka?

Valahogy összeszedtem. Nem tudom. Meg kell találni azt, amiből bejutott a szervezetbe.


Mit tanácsolsz gazdidnak? Mit látsz?

Jó úton haladsz, kitartás, türelem. Ha hiszel benne, megmutatkozik az út, de csak lépésről lépésre. Egyik lépés a másik után, egyik sem kihagyható, szükségesek ahhoz, hogy feljebb tudj lépni, mintha pakolgatnád magadnak a köveket, hogy lépcsőfokokat alkossanak. Nem tudsz egyből a hegy tetejére ugrani, de így szépen apránként egyre feljebb jutsz. Csak ne hagyd abba. Kemény munka, de nincs most más lehetőséged. Most meredek, mert összesűrűsödtek a lépések, azok a dolgok, amivel szembe kell nézni. De így legalább nem húzod el még pár évtizedig. Ez most munkás időszak, de szükséges. És ha kéred, kapsz segítséget. Akinek nehéz a feladata, az még inkább számíthat segítségre.

Mi is itt vagyunk. (Mintha már a másik kiscicát is belevette volna a képbe.)



5. üzenet


Hogy érzed magad új társaddal?

Teljesnek, ő a hiányzó felem. Nem így kértem, de így sokkal jobb lett. Most már teljes vagyok, vele együtt rezgünk. Már biztosan ismerem régebbről. Néha túlságosan is jól ismerjük egymást. Tudja, hogy mi lesz a következő mozdulatom. Érdekes tapasztalás nekem ez a nagyon összeolvadás. Nagyon örülök, hogy itt van, még ha néha vannak is összetűzéseink. Nekem is tanulás.


Mit szeretnél?

Minden megy a maga útján, haladunk.


Gazdidat hogy látod mostanában?

Egyre többet látom mosolyogni, olyan, mint tél után a tavasz, egyre több a napsugár, ő is kezd átmelegedni, lemossa, lerázza magáról a téli sarat, hideget és szép fokozatosan átmelegszik. Beleköltözik a fény és ez nagyon jó. Mutatjuk neki, hogy hogyan kell beengedni, lazítással, megengedéssel, kinyitással. Fő a fokozatosság. Egyre jobban megengedi, hogy a lelke szépsége kívülre is kijusson. Szépen, lépésről-lépésre, jó a tempó, nem kell sietni. Türelem. Mindig az adott feladatba kell belemerülni. Jelenben élni, érezni, átélni az életet.

Vörci problémái tükrök gazdinknak, igazából ő jól van, ezeket csak mutatja.



6. üzenet


Nem akarok pótlék lenni bújásra. Tudom, hogy hiányzik gazdimnak valaki, akihez odabújhat, de ez nem az én szerepem, nem is kell, hogy megszokja, hogy én vagyok az. A hiányérzetnek meg kell maradnia, hogy ott legyen az erős vágy, ami elindítja a két embert egymás felé. Nem vagyok megsértődve, Mio-val (Vörci, a másik cica) jól megvagyunk együtt, már el sem akarom képzelni nélküle.

Gazdink most kicsit zaklatottabb a kelleténél, de ez egy ilyen időszak, sok az új inger, mintha lemaradásokat akarna bepótolni. Pedig minden jó úgy, ahogy van, nem kell rohanni, kapkodni, kell néha idő a magányra is, kicsit megállni, lelassítani a gondolatokat, egyedül lenni, csak érezni, megfigyelni az érzéseket, engedni, hogy legyenek, elviselni az egyedüllétet, sok fontos születhet a megélt, elfogadott magányból, egyedüllétből. Nem depresszív gondolatokba süllyedve, hanem inkább a csendet, a belső megfigyelést gyakorolva.

Elfogadni azt, ami van, élethelyzetet, önmagunkat, lenni, lebegni a térben. Összekapcsolódni a mindennel, érezni az egységet, egyedül. Most kicsit olyan, mintha szaladna a most elől. Pedig a most jó, a most fontos. A most van. Emiatt a szaladás miatt van a zaklatottság, a folytonos keresés.

Nem kell utolérned magad, azt gondolnod, hogy már máshol kellene tartanod. Békülj ki a jelennel.

Nekünk szépen gondunkat viseled. Örülünk, ha velünk vagy, de érzelmileg nem vagyunk rád szorulva, nem kell, hogy lelkiismeret-furdalásod legyen. Mi is dolgozunk, egy másik síkon. Tesszük a dolgunkat, nem értelmetlen az életünk. Amikor alszunk, máshol vagyunk. Fontosak vagyunk, ott is. Nekem más a feladatom, mint Mionak, de egyformán fontosak vagyunk. Tartjuk a kapcsolatot a két világ között, úgy képzeld el, mint egy kövezett utat, utacskát, amit virágok szegélyeznek. Nehéz ezt átadni érthetően. Vannak saját területeim, rám bízott utak. Ez jó érzés.

És neked is segítünk. A lakás energiáját is rendezzük, tisztítjuk.

Hozd létre a csendet magadban, a boldog csendet, ami nem akar sietni sehova sem, csak élvezni a jelent, az egységet, a létet.

Szeretünk nálad lenni.



7. üzenet


Mit szólnál ahhoz, ha jönne hozzátok még egy cica?

Nehéz elképzelni, hogy még egy cica éljen itt velünk, de először Mioval sem volt könnyű, de mégis jó lett. Nem tudom, hogy mennyire tudnánk őt befogadni, ez nagyban függ attól, hogy milyen.

De tudjuk, hogy gazdink sokat gondol rá és aggódik érte. Ezt megértjük és elfogadjuk, ha segíteni kell valakin. Mi ketten jól érezzük magunkat, ha a kettőnk kapcsolatát nem zavarja, lakhat itt. Egyébként helyreutasítjuk. Tudjuk, hogy még fiatal, talán még nevelhető és talán még nem szokott hozzá túlságosan a kinti nagy szabadsághoz. Mert itt ez azért egy másik élet, lehet, hogy nagyon hiányozna neki a fűben heverészés, játszás, bogarakat kergetés. De persze ha szenved, lehet, hogy örülne a biztonságos környezetnek. Mi tudjuk értékelni, hogy nem kell például kutyák elől menekülnünk. De ez tényleg egy másik élet.

De ha jól érzi itt magát velünk, még az is lehet, hogy érdekesebb lesz tőle az ittlétünk.


Gazdi: még mindig sok a gondolat, ami kavarog benned. Több idő kellene a lelassulásra, a fölösleges, zakatoló tartalom kiürülésére. Csendes, feladat nélküli egyedül eltöltött időszakokra, hogy megtaláld a nyugalmat, az ellazult elégedettséget, békét magadban. Mutatjuk, segítünk.

Szívcsakra – teher kirakása.



8. üzenet


Hogy tetszik az új cica?

Hogy érzed magadat?

Mit szeretnél?

Mit üzensz gazdidnak?


Köszönöm, hogy érdekel a véleményem. Jól vagyok, Mioval érdeklődve figyeljük, hogy hogyan alakulnak a dolgok. Kíváncsi vagyok a cicára, látom, hogy ő is ránk.

Unatkozik. Ezt meg tudom érteni, először én is unatkoztam. Mi majd megtanítunk neki pár dolgot. Reméljük, hogy jól kijövünk majd egymással. Nekem már nem olyan új, hogy jött egy cica, hiszen Mioval is ez volt. Mionak még furcsa, bár ő is kezd hozzászokni. Ha akarja az új cica, jó csapat lehetünk. Együtt sütkérezni, játszani, bolondozni.

Ugye itt marad és nem kell elmennie majd? Ha már egyszer megszoktam valakit, utána nagyon nehéz lenne elengedni. Az sem baj, hogy az ételünkből kap. Hiszen nekünk mindig van elég. Emmi (gazdi) bőségesen gondoskodik rólunk. Ezt az új cica is tapasztalhatja. Sok más macska életéhez képest ez itt a kajamennyország. Emmi talán amiatti bűntudata miatt is halmoz el így bennünket, hogy sokat van távol. De mi ezt megértjük és tudjuk, hogy tanulni szeretne, fejlődni, és ebben támogatjuk is. Amiatt, hogy a munkaideje alatt nincs velünk, szerintem nincs is bűntudata. És ha ez a cica itt élhet velünk, akkor még kevesebb lesz az unalom.

Nem kell, hogy bűntudatod legyen. Lazíts, nekünk az a jó, ha nyugodt és boldog vagy velünk. Érezd jól magad, nem kell ilyen negatív érzéseket belekeverned. Attól nem jobb senkinek. Mi tudjuk, hogy mit érzel.

Kívánságom nincs. Már várom, hogy egyre többször süssön be a nap és lehessen a fényben heverészni, melegedni. Szeretem a napsugarakat.

Izgatott vagyok, hogy milyen lesz találkozni a cicával. (Még el vannak zárva egymástól, csak nézegethetik egymást.) Lehet, hogy meg kell neki majd mutatni, hogy hol a helye, hogy hogyan zajlanak itt a dolgok, de ő az újonc, neki kell alkalmazkodnia. És idővel ő is lehet egyenrangú. Meglátjuk mennyire akar fölénk kerekedni. Játszmák. Persze jobb, ha nincs szükség erőfitogtatásra és vitázásra, de ha kell, az sem gond. Persze összeveszni nem kellene. Meglátjuk mit hoz a nagy nap. Bízom benne, hogy jót. Az biztos, hogy izgalmasnak ígérkezik.

57 megtekintés0 hozzászólás

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése
bottom of page